Novo na tržištu – Android aplikacija za praćenje zaposlenih
Nemate pouzdanu informaciju gde se nalaze radnici? Da li su obavili zadatak na terenu i koliko je to trajalo? Osećate da radni proces nije optimizovan, ali ne znate kako to da promenite? Inženjeri Almaksa osmislili su pravo rešenje za vas! Almaks Tag mobilna aplikacija pruža uvid u sve važne informacije o kretanju zaposlenih, ali i doprinosi boljem korišćenju svih resursa.
Dovoljno je da imate android telefone čija cena, naročito za pravna lica danas nije velika. Dodatna pogodnost je što nećete imati troškove ugradnje GPS uređaja i servisiranja. Potrebni su vam dakle android telefoni srednje klase, od verzije 5.0, a ostalo je na nama. Preko Almaks Tag aplikacije možete imati uvid u tačnu lokaciju zaposlenog, brzinu njegovog kretanja, kao i rutu kojom se kreće… Dakle, ne samo da imate informaciju gde vam se zaposleni nalaze, već i kojim je putem išao na određenu lokaciju.
Kako funkcioniše sistem?
Za početak, na telefonu treba da je upaljen GPS. Ceo proces praćenja zaposlenog i rute njegovog kretanja je automatizovan. U slučaju da je potrebno dokumentovati početak, tok ili kraj radnog procesa, sve što radnik treba da uradi jeste da uđe u aplikaciju u kojoj može da napravi fotografije. Slike se automatski šalju na server, a na njima se vidi datum i vreme kad su načinjene, tako da je isključena svaka mogućnost manipulacije. Svi radni nalozi se takođe mogu fotografisati i postaviti na server. Na taj način se dokumentuje šta je sve zaposleni uradio tokom radnog vremena. Za telefon svakog zaposlenog preko aplikacije može se eksportovati izveštaj kao word, excel ili pdf dokument. Naša aplikacija može se koristiti ne samo za kontrolu rada i kretanja zaposlenih, već i za nagrađivanje najvrednijih, jer se svaki prekovremeni rad može evidentirati.
Kome je sistem namenjen?
Ipak, nije kontrola radnika i radnog procesa najveća prednost Almaks Tag aplikacije. Ona omogućava najbržu reakciju u nepredviđenim situacijama, jer se preko mape vidi tačna lokacija svakog zaposlenog. Takođe, na osnovu fotografija sačinjenih na samom terenu može se primera radi videti koji je deo neophodno zameniti ili poručiti prilikom servisiranja liftova.
Almaks Tag aplikacija je pravo rešenje i za sve komercijaliste na terenu, koji mogu da dokumentuju da su proizvode postavili na način utvrđen pravilima kompanije za koju radi.
Privatnost zaposlenih
Aplikacija Almaks Tag može se koristiti samo tokom radnog vremena, tako da se zaposlenima ne narušava privatnost. Sa druge strane, sistem prepoznaje svako namerno isključivanje sa mreže tokom radnog vremena.
Newsletter
Prijavite se na naš newsletter, budite obavešteni o promocijama i akcijama.