Šta su to geozone i koliko znače lociranje i mapiranje?
Bezbednost i usluge zaštite počinju da igraju vrlo važnu ulogu u svim privrednim delatnostima. Savremeni uslovi poslovanja koji se odvijaju globalno iziskuju da postoji dostupnost informacija o floti vozila ili kargo kontigentima, bilo gde da se u određenom trenutku nalaze. GPS uređaji za praćanje omogućuju dostupnost lokacije bilo koga ili bilo čega, u bilo kom trenutku.
Ono što je organizacijama ili kompanijama koje posluju u oblasti transporta bitno, je da u svakom trenutku mogu da imaju informacije o teretu za koji su odgovorne, njegovu lokaciju i status. Isto tako na njima je odgovornost da teret koji prevoze osiguraju od potencijalne štete i da vode računa o kontroli zaštite životne sredine.
Ono što većina provajdera GPS usluga omogućava svojim korisnicima su aplikacije koje im svojim funkcijama značajno olakšavaju poslovanje. Nastojanje je da ovakve aplikacije budu što preciznije, a u isto vreme i multipraktične, kako bi bile prihvatljivo rešenje za korisnika usluge. Idealan slučaj je da ovakva aplikacija bude ekonomična i da pruža mogućnosti za podršku, logistiku, analizu i upravljanje poslovnim operacijama. Takođe, one predstavljaju jedini način osiguranja tereta i vozila sa predvidivim troškovima, bez obzira na to u kojoj se zemlji transport nalazi.
Primena GPS tehnologije
Glavna poslovna rešenja koja provajderi GPS usluga pružaju svojim klijentima mogu se kategorisati u tri veće celine:
- Praćenje u realnom vremenu i istorija praćenja – Ova usluga vam pruža mogućnost da pratite kretanje tereta sve vreme trajanja putovanja, duž čitave rute, i takođe da proverite kompletnu istoriju kretanja zabeleženu za vreme kretanja
- Obaveštenja i notifikacije – Ovde mogu da se ubroje panik tasteri na vozilu, kao i signalizacija za trenutna upozorenja na instrument tabli vozača, uz pomoć kojih on može da signalizira u slučaju vanredne situacije, kao i da zahteva hitnu intervenciju
- Geozone – Ovo je mogućnost za sve koji se bave transportom da kretanje ograničene na jednu jasno definisanu geografsku oblast ili zonu od interesa, skraćeno nazvano geozona; geozone se mogu definisati u kružnom ili poligonalnom obliku na mapi. Obaveštenje o napuštanju vama bitne geozone može stići putem email-a ili sms-a. Broj geozona nije ograničen. U slučaja napuštanja iste ili ulaska u drugu, pojaviće se upozorenje da se vozilo ne kreće unapred definisanom putanjom, tako da se odmah pristupa proveri bezbednosti.
Lociranje, mapiranje i pozicioniranje
Kada su lociranje i pozicioniranje u pitanju, najnoviji uređaji su u stanju da otkriju tačnu poziciju objekta koji se prati, bez obzira na njegovu lokaciju. Ovo je pre svega najznačajnija operativna primena GPS sistema, praćenje lokacija, od početne pa do krajnje destinacije, birajući najekonomičniju maršutu.
Integrisani sistemi poslovne inteligencije koji su već široko zastupljeni u upotrebi, našli su svoje mesto i kada su u pitanju GPS usluge. Koristeći se njima, gore pomenute usluge se dodatno nadgrađuju, a korisnici dobijaju naprednija tehnološka softverska rešenja. Ono što je prvenstveni cilj i najvažnija benefit svakog korisnika je pomoć u smanjenju odgovornosti i rizika, koji su uvek skopčani sa prevozom putnika i robe, i drugim vidovima transporta. Ništa manje bitno je i zaštita imovine, vozila koje obavlja transport.
Šta Almaks GPS nudi?
Almaks GPS takođe drži korak sa najnovijim svetskim trendovima kada su GPS usluge u pitanju tako da svojim korisnicima omogućava da putuju apsolutno bezbedno, i da pored toga štede na svojim troškovima. Kako se to postiže? Uređaji Almaks GPS koji se ugrađuju u vaše vozilo omogućuju vam da imate uvid u kretanje svog vozila u svakom trenutku, kao i da imate kompletan uvid na koji način se ono koristi.
Možete da kontrolišete nivo potrošnje goriva, da vršite nadzor nad zaposlenima koji obavljaju prevoz, bilo da je u pitanju kontrola pristupa vozilu, ili kontrola radnih sati, u slučaju prekovremenog rada. Jedna od novijih usluga, eco driving, omogućava da imate uvid u stanje vašeg vozila, koliko se ono ekonomično koristi ili mu se nepravilnim radom nanosi šteta.
Ono što naši korisnici naročito cene, je korisnička podrška koja im je na raspolaganju najveći deo dana tokom radne nedelje i subotom. Naše osoblje je tu da pruži svaku vrstu tehničke pomoći i da reši probleme, ukoliko je to moguće obaviti na daljinu. Tu spada i usluga tekstualne komunikacije sa vozačem, koja štedi vreme ali isto tako i novac, jer se najviše odnosi na vreme provedeno u romingu.Više informacija možete pronaći ovde.